sobota, 21 marca 2015

[19] Moje Abbey Road

Autor: Abbey
Adres: http://moje-abbey-road.blogspot.com/
Tytuł: Moje Abbey Road
Tematyka: Refleksje, pamiętnik
PIERWSZE WRAŻENIE
   Zaczynamy od adresu. Czyżby nawiązanie do Beatles'ów? W każdym razie podoba mi się, bo jest krótki, łatwy, można go szybko zapamiętać i coś oznacza, nie jest to ciąg nieistotnych wyrazów.
   Tytuł jest ten sam, to też jest plusem i nawet obok jest inna favikona niż standardowa.
   Kiedy weszłam to pierwsze co mi się rzuciło w oczy to miły obrazek. Jabłuszka, robaczki i napis przyprawiający o uśmiech, nawet ta przeważająca biel pasuje to ogółu. Będąc przy kolorach powiem, że bardzo mi się one podobają. Zieleń, czerwień, biel... dla mnie do wszystko dobrze współgra.
10/10
WYGLĄD
  Po tym pierwszym rzucie oka, przychodzi czas na drugi.
  Zaczynam od nagłówka, który jak wspominałam, bardzo mi się podoba. Jest przyjemny, kolorowy, napawa optymizmem i miło się na niego patrzy. Barwy współgrają ze sobą i nie szczypią w oczy, są odpowiednio dopasowane do całości bloga.
 Szablon, nie będę ukrywać, sam w sobie nie jest powalający. Owszem estetyczny i poukładany, ale nie ma czegoś szczególnego (oprócz nagłówka) na czym można by dłużej zawiesić oko. Jest sterylnie biało, ale szare tło w ramkach sprawia, że nie odrzuca mnie to.
Czcionka standardowa, czarna i czytelna, nie ma co się na ten temat rozpisywać.
Jednak na samym dole jest informacja o twórcy szablonu i jest ona niedostosowana do ramki, wychodzi za nią.
To by było na tyle. Ogólnie jest całkiem dobrze, tylko odrobinę pusto, co samo w sobie nie jest błędem, jednak nie cieszy to zbytnio oka.
7/10
TREŚĆ
Ogólnie odnosząc się do Twoich postów, muszę powiedzieć, że nieźle się pośmiałam. Naprawdę Twoje spostrzeżenia, uwagi, opinie i cała reszta, były zwykle nie tylko trafne, ale i zabawne. Z tego co czytałam, to osoby, że tak nazwę ''nowe w internetach'' nie załapały poszczególnych zwrotów czy ironii i wytykały Ci to jako błędy ortograficzne, stylistyczne itd. Ja tego nie zrobię, ponieważ rozumiem funkcję tych słów w tekście i przyznam, że całkiem ciekawie je zastosowałaś. Tekst nie wydaje się monotonny i pisany na siłę, wręcz przeciwnie ocieka fantazją, pokazujesz pokłady swojej wyobraźni czytelnikom. Dodajesz do postów obrazki i gify nawiązujące do treści, które również mnie rozbawiały. Nie wyłapałam szczególnych błędów interpunkcyjnych czy ortograficznych, praktycznie ich nie było (oczywiście z wyjątkiem tych celowych) co dodatkowo Cię punktuje.
Podsumowując, dla mnie spisałaś się naprawdę dobrze, bo fajnie się bawiłam czytając Twoje posty. Trzymaj tak dalej.
45/45

Pierwsze wrażenie: 10/10
Wygląd: 7/10
Treść: 45/45

Sumując: 62/65
Ocena: Bardzo dobry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cute Purple Pencil