środa, 9 kwietnia 2014

Złe wieści!


Kochani,

Na samym początku mam dla was bardzo, ale to bardzo złe wieści związane właśnie z tym blogiem. Pierwszą z nich jest niestety odejście Paulii, z powodu wielu obowiązków i braku wolnego czasu, dlatego też osoby, które znajdują się w jej kolejce, jeśli nadal chcą poddać ocenie swoje blogi, proszę pod tym postem zgłosić się po raz kolejny z uwzględnieniem recenzentki, która ma wystawić ocenę. Drugą niezbyt dobrą wiadomością jest moja ciągła nieobecność. Nie mam zamiaru wynajdywać jakichś bezsensownych powodów dla których wciąż mnie tu nie ma, ponieważ postanowiłam postawić sprawę jasno. Aż do 8 maja będę nieuchwytna, jeśli chodzi o pisanie recenzji, ponieważ wciąż dochodzę do siebie po bierzmowaniu, pod koniec tego miesiąca mam egzaminy gimnazjalne (te na serio!) i wciąż walczę o oceny, tocząc boje z nauczycielami - a poza tym piszę opowiadanie, więc jak widzicie i ja cierpię na wkurzający brak czasu. Mam nadzieję, że osoby z mojej kolejki nie będą mi miały za złe tego, że jeszcze troszeczkę muszą poczekać, obiecuję jednak, że do końca maja wyrobię się dla was z recenzjami.


4 komentarze:

  1. ♥Autor:
    Weronika. :3
    ♥Adres bloga:
    http://niektore-rzeczy-sa-wieczne.blogspot.com/
    ♥Tytuł bloga:
    Niektóre rzeczy są wieczne
    ♥Tematyka bloga:
    Opowiadanie fantasy
    ♥Krótki opis:
    Historia dziewczyny, która włada wodą :)
    ♥Recenzentka: Serserpenta

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥Autor: Julcia D. Pasquarelli
    ♥Adres bloga: http://leonetta-nawieki.blogspot.com/
    ♥Tytuł bloga: Leonetta na wieki
    ♥Tematyka bloga: Opowiadanie na podstawie serialu
    ♥Krótki opis: Opowiadanie na podstawie serialu Violetta
    ♥Hasło: Każda książka zawiera inną historię
    ♥Recenzentka: Obojętnie kto, ta która ma czas

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥Autor: Janey ^^
    ♥Adres bloga: http://nieoczekiwanazmiana.blogspot.com/
    ♥Tytuł bloga: Nieoczekiwana zmiana...
    ♥Tematyka bloga: Fan Fiction o BTR, fantasy
    ♥Krótki opis: Opowiadanie o zespole Big Time Rush połączone z tajemnicami i mocami nadnaturalnymi głównych bohaterek
    ♥Hasło: Każda książka zawiera inną historię
    ♥Recenzentka: Ever

    OdpowiedzUsuń

Cute Purple Pencil