niedziela, 23 listopada 2014

[16] Czy sława stanie na drodze prawdziwej miłości?

Autorka: Olivia Maslow
Adres: http://james-maslow-oliwia.blogspot.com/
Tytuł: Czy sława stanie na drodze prawdziwej miłości?
Tematyka opowiadania: fan fiction, opowiadanie, romantyzm

Pierwsze wrażenie:

    Adres bloga ładnie oddzielony myślnikami. Nie ma jednak jakiegoś przekazu, poza tym że historia będzie na pewno o miłości James'a i Olivii. Szczerze to mogłaś się bardziej wysilić. Jakiś cytat, coś co by strawiło, że blog był by bardziej wyjątkowy. Adres przynajmniej jest łatwy do zapamiętania.
    Tytuł zasłania mi szablon. Było by fajnie gdybyś go usunęła, albo chodziarz zmniejszyła i zmieniła czcionką, aby pasował do szablonu.
    Jeżeli mam być szczera z tobą i z sobą to blog nie zrobił na mnie zbyt dobrego wrażenia. Zastanawiałam się, czy na pewno chcę go oceniać, bo musiała bym być niemiła. Myślę że to przez nagłówek niepasujący do tła sprawiał że czułam zniechęcenie.

3/10

Szablon:

   Nagłówek jest naprawdę śliczny, ale zasłania go tytuł bloga.
   Szablon odstrasza przez to, że kolory nagłówka gryzą się z tłem. Gdybyś zrobiła tło pasujące do nagłówka było by o wiele lepiej.
   Zwyczajna czcionka, którą łatwo rozczytać. Bardzo podoba mi się to że tytuł aplikacji ma inną czcionkę. Nadaje to niezwykłości i osobiście bardzo lubię coś takiego.
   Ramki są zwyczajne. Nie ma szału. Czarne i można rzec, że jeszcze eleganckie.
   Blog jest przejrzysty. Mogę wszystko rozczytać. Naprawdę świetne.
   Jak pisałam wcześniej, nagłówek strasznie gryzie się z tłem, a tytuł go zakrywa. Czcionka mi się podoba mimo swojej "zwyczajności". Nie napchałaś gadżetów jak robią to niektórzy blogerzy.

6/10

Treść:

   Przejrzawszy bohaterów już wiedziałam, że będzie to opowiadanie o Big Time Rush. Dorzuciłaś tam trochę bohaterów fikcyjnych jak i prawdziwych gwiazd. Naprawdę zaciekawiłam się.
   Miejscem akcji jest Los Angeles i w niektórych rozdziałach San Diego. Byłam w niebo wzięta kiedy zmieniłaś okolice. "Trzymanie się" jednego miasta było by nudne. W po pewnym czasie ludziom znudziło by się to.
   Wątki miłosne wszędzie. Trochę to było irytujące. Nie ważne na który rozdział spojrzysz tam jakiś wątek miłosny. Przydały by się jeszcze inne wątki.
   Opisy są słabe. Prawie w ogóle nie występują.
   Jeżeli mam być szczera to muszę to napisać. Masz naprawę ubogie słownictwo.
   Masz oryginalne pomysły, ale słabe wykonanie. Trochę jeszcze nad nim popracuj, a uwierz że wyjdzie ci to na dobre.
   Błędy językowe mnie zawaliły. Od razu podam przykład. "Coś TOBIE nie pasuje?". Powinno być "Coś CI nie pasuje?". Naprawde te błędy rażą w oczy. Przynajmniej nie ma błędów ortograficznych.
   Postawiłaś wszystko na dialogi które przez błędy językowe wyglądają słabo. Powinnaś trochę nad nimi popracować.

20/45

Pierwsze wrażenie: 3/10
Szablon: 6/10
Treść: 20/45

Suma: 29
Ocena: DOPUSZCZAJĄCY (!) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cute Purple Pencil