poniedziałek, 14 lipca 2014

Przejmuję ster i otwieram nabór!

Cóż, to dla mnie duże zaskoczenie, że zostałam sama. Co prawda dziewczyny od dłuższego czasu nie odzywały się, ale wierzyłam, że wrócą z nową nergią. Ja, jak wspominałam, jestem w Grecji. Mój normalny dzień wygląda tu tak, że jestem w pracy nawet po 11 godzin, a potem... wracam do pokoiku, jem i śpię, bo brak mi czasu nawet na przyjemności. Dlatego też wciąż nie ma mojej oceny. Dodatkową przeszkodą jest brak internetu w moim pokoju, ale wierzcie mi, pracuję nad moją oceną! Pozostaje jedynie czekać. Niestety.
Obiecuję, że przynajmniej te blogi, które obecnie znajdują się w kolejce na pewno zostaną ocenione. Kiedy, to już trudno mi powiedzieć teraz.
W najbliższym czasie postaram się spać trochę mniej i zająć się blogiem. Blogi, które czekają w kolejce Ever, a które nie pasują do moich kryteriów, trafią do Wolnej Kolejki (którą niniejszym tworzę ;) ), jeżeli nie pojawią się nowe oceniające, a ja skończę z moją obecną kolejką, pomimo niezgodności z moimi kryteriami, zajmę się Waszymi blogami.

 NABÓR
Wygląda na to, że otwieram nabór do ocenialni.
 Poszukuję oceniających, którzy podejmą się kategorii takich jak: Fanfiction związane z zespołami/serialami, psychologiczne, horrory... i wiele, wiele innych!
Zapraszam!
Jeżeli chcesz spróbować sił w ocenianiu, zapraszam!
Jeżeli martwisz się brakiem doświadczenia i tym, że nie będziesz w stanie napisać wielu recenzji w ciągu miesiąca, nie przejmuj się! Najważniejsze jest aby Twoja recenzja była dobrze napisana, a doświadczenie zdobywa się wraz z czasem!

Chętnych proszę o kontakt na mail serserpenta@gmail.com
Jeżeli nie odpiszę w ciągu dwóch dni, nie przejmuj się- najwyraźniej straciłam kontakt ze światem na 3, może 4 dni :)

2 komentarze:

Cute Purple Pencil