piątek, 6 grudnia 2013

[5] Miłość, która nie powinna istnieć

Autor: Safcik ;*
Adres bloga: http://miloscktoraniepowinnaistniec.blogspot.com/
Tytuł: "Miłość, która nie powinna istnieć"
Tematyka: Fantastyczna

PIERWSZE WRAŻENIE:

Po tytule od razu domyślamy się, że główny wątek będzie dotyczył jakiejś zakazanej miłości, która nie powinna istnieć. Tutaj od razu nie wiemy, czy tematyka bloga to fantasy, obyczaj czy jakaś inna, ponieważ taką zakazaną miłością było uczucie, które dzielili np. Romeo i Julia.
8/10

WYGLĄD:

Na nagłówku przedstawiona jest główna bohaterka, a jego tło nie ma nic wspólnego z blogiem, jednak mimo to pasuje. Połączenie granatu, bieli i zieleni dało wspaniały efekt! Czcionka jest wystarczająco duża i czytelna, więc bez problemu możemy zapoznać się z treścią!
9/10

TREŚĆ: 

Akcja opowiadania zaczyna toczyć się jakiegoś wiosennego ranka, w urodziny głównej bohaterki. Sam temat nie jest najoryginalniejszy, ale też nie strasznie popularny. Jest on podobny do sagi "Zmierzch", co nie każdemu może się spodobać, jednak ja książki Stephanie Meyer lubię, więc nie musiałam zmuszać się do czytania. 
Wątków na razie nie jest wiele, ale to nawet dobrze, ponieważ autorka o niczym nie zapomina a akcja sprawnie toczy się dalej. 
Nie ma szczególnych błędów, ani ortograficznych, ani językowych czy gramatycznych. Czasem brakuje jakiegoś przecinka, ale to taki szczególik.
A teraz czas na bohaterów! Są dobrze poopisywani, mniej więcej rozeznajemy się w tym, jacy są i z łatwością możemy ich polubić, lub też nie. Nie ma tu zasady "główna bohaterka go/jej nie lubi, to ja też!". Możemy swobodnie mieć swoją opinię na temat bohaterów!
Dialogi zazwyczaj są jasne do zrozumienia. Tylko raz, na samym, początku miałam mały problem, bo pogubiłam się kto, co powiedział. 
39/45

SUMUJĄC:
Pierwsze wrażenie: 8/10 punków
Wygląd: 9/10 punktów
Treść: 39/45 punktów
Razem: 56/65
Ocena: Dobry

~Paula:*

1 komentarz:

  1. Ojej dziękuję <3
    Nie spodziewałam się tak wysokiej oceny :))
    Bardzo się cieszę, że tak uważasz!!
    Ja osobiście oceniłabym mój blog niżej, ale dziękuję Ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń

Cute Purple Pencil